Nikdo nechce, aby se vyřizování podané reklamace zbytečně prodlužovalo. Proto vás prosíme, abyste při zadávání reklamace uvedli následující informace a údaje a všechno půjde snadněji, bez vyměňování dalších dotazů tam a zpět.
• Číslo objednávky
• Název produktu
• Katalogové číslo produktu
• Sériové číslo, nebo číslo šarže (uvedeno na přístroji, či obalu zboží)
• Fotografii produktu
Prosím přidejte také popis vady zboží a okolností, za kterých vada nastala nebo jste ji zjistili:
• zda jde o například o jiný produkt, než jste si objednali
• nebo jde o nefunkční produkt
• nebo zda se zboží poškodilo při přepravě (detaily o postupu najdete v dalším FAQ dotazu, stačí se vrátit o úroveň výše)
Při reklamaci prosíme uveďte jméno a kontaktní údaje (emailovou adresu a telefonní číslo) osoby, která je oprávněná k vyřízení reklamace. Ať už naši komunikaci nadále směrujeme přímo.
Tak, a teď je vše připraveno a reklamace proběhne ještě rychleji, než řeknete „věda“. Protože to žádná věda není.
Tým P-LAB